Doeltreffende teksten

Als ervaren communicatieadviseur, tekstschrijver en webredacteur help ik organisaties hun verhaal helder en overtuigend te vertellen. Ik denk mee over de opzet van je website, nieuwsbrief, campagne, externe of interne communicatie. Ik maak een gebalanceerde bladformule of ontwikkel een ijkpersoon voor je communicatie. Als je dat wilt, schrijf ik met veel plezier de bijbehorende teksten: klein of groot, los of in een groter geheel.

Uitnodigen en activeren

 

Zilvervink blinkt uit in begrijpelijke teksten. De teksten zijn naast helder ook origineel en doeltreffend. Tenslotte zorgt Zilvervink er als creatieve tekstschrijver altijd voor dat de teksten uitnodigen om verder te lezen en zelfs tot actie over te gaan. 

 

Zelf uitproberen?

 

Aan den lijve ondervinden wat een goede tekst voor jouw organisatie kan doen? Neem de proef op de som en probeer het uit. Ik overtuig je graag met een dijk van een tekst. 

Van brei tot boodschap

 

In een organisatie is vaak al veel materiaal aanwezig om een brochure of website mee te vullen. Maar dat is pas het begin. Zilvervink is in staat, door het stellen van de juiste vragen aan de juiste mensen in de organisatie, snel die informatie naar boven te halen die belangrijk is. De inhoud, maar ook de gewenste ‘tone-of-voice’. 

 

Vervolgens categoriseert Zilvervink de grote hoeveelheid informatie, brengt dit terug tot de essentie en verwoordt het zo dat dit optimaal aansluit bij de juiste doelgroep.

Teksten redigeren?

 

Heb je al een tekst, maar twijfel je over de kwaliteit of de juiste tone-of-voice? Zilvervink redigeert jouw tekst tot in de puntjes of doet de eindredactie. Zo weet je zeker dat jouw teksten correct zijn en aanspreken. Kleine moeite, groot resultaat!

 

Schakel Zilvervink in voor:

  • een stevige update van je website: een nieuwe opzet, bondige teksten, betere vindbaarheid met zoekmachines (zoekmachine optimalisatie/SEO) zoals Google;

  • het (her)schrijven van je standaardbrieven;

  • een aansprekend interview;

  • good practises;

  • folders, factsheets, flyers;

  • het jaarverslag;

  • persberichten;

  • je digitale nieuwsbrief;

  • een gebalanceerde bladformule of ijkpersoon voor een magazine of nieuwsbrief;

  • een helder communicatieplan;

  • advies over je website of andere communicatiemiddelen.

Zilvertip:
Laat anderen aan het woord

 

Laat vooral anderen over je vertellen hoe tevreden ze zijn. Hoe goed jouw product werkt. Dat ze na jouw workshop de juiste richting vonden. Het werkt een stuk overtuigender dan dat je het zelf opschrijft. Zilvervink kent het klappen van de zweep en schrijft overtuigend. Prettig leesbare (web)teksten voor iedere doelgroep.