Hoe communiceer je je boodschap aan degenen die je wilt bereiken? Welke tone-of-voice gebruik je en welke middelen zet je in? Dit zijn stuk voor stuk onderdelen die naar voren komen in een communicatieconcept. Het communicatieconcept vormt de rode draad in je communicatie. Al je uitingen hang je aan deze ‘kapstok’. Resultaat: een professionele uitstraling en een consequente boodschap versterken het imago en vergroten de herkenbaarheid van je organisatie.
De communicatieconcepten van Zilvervink onderscheiden zich door hun eenvoud en doeltreffendheid. Ze zijn helder en dringen door tot de kern van de zaak.
Ik maak een krachtig communicatiemiddel van de boodschap die je wilt overbrengen: een overtuigend geheel van beeld en tekst, online en offline.
Elk goed communicatie-concept start met een goed idee, een visie. Ieder object of bedrijf heeft bijzondere elementen.
Als communicatieadviseur ben ik sterk in het benoemen en vertalen van deze elementen naar een sterke boodschap die de doelgroep prikkelt en inspireert.
Het uitgangspunt bij het opzetten van een communicatieproject is het creëren van synergie. Een (marketing) communicatieplan is daarbij essentieel.
Ik bespreek de doelstellingen en de doelgroepen, doe een situatieanalyse en zet een communicatiestrategie uit, inclusief planning en begroting zodat je weet waar je aan toe bent.
Elke opdracht is uniek. Zilvervink ziet kansen waar je zelf niet aan denkt, en geeft glans aan je communicatie.
Mijn ervaring als communicatieadviseur in combinatie met mijn creativiteit zorgen telkens weer voor een verrassend resultaat!