Als ervaren communicatieadviseur, tekstschrijver en webredacteur help ik organisaties hun verhaal helder en overtuigend te vertellen. Ik denk mee over de opzet van je website, nieuwsbrief, campagne, externe of interne communicatie. Ik maak een gebalanceerde bladformule of ontwikkel een ijkpersoon voor je communicatie. Als je dat wilt, schrijf ik met veel plezier de bijbehorende teksten: klein of groot, los of in een groter geheel.
Zilvervink blinkt uit in begrijpelijke teksten. De teksten zijn naast helder ook origineel en doeltreffend. Tenslotte zorg ik er als creatieve tekstschrijver altijd voor dat de teksten uitnodigen om verder te lezen en tot actie over te gaan.
In een organisatie is vaak al veel materiaal aanwezig om een brochure of website mee te vullen. Maar dat is pas het begin. Door het stellen van de juiste vragen aan de juiste mensen in de organisatie haal ik snel die informatie naar boven die belangrijk is. De inhoud, maar ook de gewenste ‘tone-of-voice’.
Vervolgens categoriseer ik alle verzamelde informatie, breng dit terug tot de essentie en verwoord het zo dat dit optimaal aansluit bij de beoogde doelgroep. Hier word je blij van!
Heb je al een tekst, maar twijfel je over de kwaliteit of de juiste tone-of-voice? Ik redigeer jouw tekst tot in de puntjes of doe de eindredactie. Zo weet je zeker dat jouw teksten correct zijn en aanspreken. Kleine moeite, groot resultaat!
een stevige update van je website: een nieuwe opzet, bondige teksten, betere vindbaarheid met zoekmachines (zoekmachine optimalisatie/SEO) zoals Google
een aansprekende verkoopbrochure of website voor een nieuwbouwproject
het (her)schrijven van je standaardbrieven
een aansprekend interview
good practises
folders, factsheets, flyers
het jaarverslag
persberichten
je digitale nieuwsbrief
een gebalanceerde bladformule of ijkpersoon voor een magazine of nieuwsbrief
een helder communicatieplan
advies over je website of andere communicatiemiddelen
Laat vooral anderen over je vertellen hoe tevreden ze zijn. Hoe goed jouw product werkt. Dat ze na jouw workshop de juiste richting vonden. Het werkt een stuk overtuigender dan dat je het zelf opschrijft. Ik ken het klappen van de zweep en schrijf overtuigend. Prettig leesbare (web)teksten voor iedere doelgroep.